FAQ

Výroba a materiály

Kde oblečení Circlle vyrábíte?

Circlle oblečení vzniká v Česku. Díky tomu víme, kdo za výrobou stojí, že dostanou všichni ve výrobním procesu poctivě zaplaceno, a snižujeme dopad dopravy zboží k vašim dveřím na životní prostředí.

Co je to ECONYL®?

ECONYL® je regenerovaný nylon, který se vyrábí z rybářských sítí a dalšího plastového odpadu vyloveného z oceánů. Získáváme jej z Itálie a vyrábíme z něj veškerý activewear se značkou Circlle.

Jaké další materiály používáte?

U hlavního materiálu to nekončí, naše trička a tašky jsou ze 100% recyklovaného materiálu, bavlna a polyester, a myslíme i na nitě. Používáme rPet nitě, které se vyrábí z recyklovaných plastů.

Objednávky a jejich doručování

Jak fungují online objednávky?

Jakmile objednávku odešlete, dostanete od nás potvrzující e-mail s jejím shrnutím. Po připsání platby na náš účet hned připravíme objednávku k odeslání. O zbytek se postará dopravce, kterého jste si pro doručení vybrali – zpravidla vám dá e-mailem vědět, kdy můžete balíček očekávat.

Za jak dlouho mi objednávku doručíte?

Po Česku a Slovensku doručujeme standardně do 3 až 5 dní od přijetí platby na účet. Výjimečně se může stát, že se doručení zdrží ne na straně dopravce, ale na straně naší – všechno totiž balíme poctivě a ručně. Po Evropě počítejte s doručením do 5 - 10 pracovních dnů.

Co mám dělat, když jsem zadal/a špatnou adresu?

Doručovací adresu bohužel nelze změnit, jakmile objednávka vyrazí na cestu. Pokud si ji ale nikdo nepřevezme a balíček se nám vrátí, rádi vám jej pošleme na adresu novou.

Když mám zboží v košíku, počká tam na mě do zítra?

To vám bohužel nemůžeme garantovat. Produkt je pro vás v momentě, kdy odešlete objednávku, rezervovaný a nikdo vám jej nevezme, než nám dorazí peníze na účet.

Můžu změnit objednávku, která už je potvrzená?

To bohužel není možné. Ne že bychom vám nechtěli vyhovět, ale jakmile vám objednávku potvrdíme, pustíme se do její přípravy k odeslání. Objednávku můžete ze zákona zrušit – doporučujeme pročíst si kompletní Obchodní podmínky.

Co mám dělat, když mi objednávka nepřišla kompletní?

Je možné, že vám objednávku posíláme po částech, a to proto, abyste kvůli jednomu kusu oblečení nemuseli čekat na všechny ostatní, které máte objednané. Zkontrolujte si prosím e-maily, kde vám o doručování píšeme. A pokud zjistíte, že objednávka měla dorazit kompletní, napište nám prosím na shop@circlle.cz.

Můžu poslat oblečení Circlle jako dárek?

Dárkové balení zatím bohužel nenabízíme, ale objednávku samozřejmě můžete nechat doručit jinému adresátovi než sobě.

Co mám dělat, když mi přišlo poškozené zboží?

V první řadě se vám omlouváme, že taková situace vůbec nastala. Napište nám prosím na shop@circlle.cz a my se s vámi co nejrychleji domluvíme na zaslání nového kusu.

Kolik stojí doprava?

Momentálně naše zboží doručuje Česká pošta a PPL. Každý z dopravců má svůj vlastní ceník, přesnou cenu se dozvíte v průběhu objednávky, kde si dopravce vybíráte. V budoucnu plánujeme přidávat další možnosti doručení zboží – chceme totiž zavést tzv. carbon-neutral dopravu, tedy dopravu s co nejnižším dopadem na životní prostředí.

Do kterých zemí si mohu nechat objednávku doručit?

Doručujeme po celém Česku a Slovensku. Circlle vám v tuto chvíli můžeme poslat také:

  • Do Německa, Rakouska, Polska, Maďarska, Švýcarska, Španělska, Portugalska, Velké Británie, Irska, Francie, Nizozemska, Dánska, Slovinska, Itálie, Švédska, Finska, Estonska, Lotyšska, Litvy, Lichtenštejnska, Bulharska, Lucemburska, Rumunska a Řecka

Vrácení zboží a peněz

Jak mám postupovat, když chci objednávku/zboží vrátit?

V Circlle nám záleží na každém zákazníkovi a produktu – který vyrábíme ručně. Jsme si jistí, že s pomocí naší velikostní tabulky si zakoupíte oblečení, které vám správně padne.

Každý kousek je ručně a pečlivě vyráběn v malé továrně v České republice. Jsme udržitelná značka, s limitovaným množstvím vyrobených kusů, výměna proto podléhá momentální dostupnosti a dovolujeme si vás upozornit, že v dodání může nastat prodleva.

Pokud přesto chcete zboží vyměnit či vrátit, je možné tak učinit do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být v původním stavu (se všemi obaly a cedulkami). Pokud bylo zboží použito či poškozeno, nemůžeme takovou výměnu či vrácení přijmout. Jakékoli náklady spojené s dopravou a vrácením zboží nehradíme.

Pokud nám nazpět přijde zboží v jiném než perfektním stavu, nebudeme vám bohužel moci vrátit peníze.

Kdy a jak mohu vrátit zboží nebo zrušit objednávku?

Pokud potřebujete zrušit objednávku, kterou jsme ještě neodeslali, vrátíme vám obratem peníze. Pokud už vám zboží přišlo a chcete jej vrátit, napište nám prosím na shop@circlle.cz a my se vám ozveme s instrukcemi. Pamatujte prosím, že zboží musíme dostat nazpět v původním stavu do 10 dnů od zrušení objednávky.

Jak probíhá vrácení peněz?

Zpracování a ověření vráceného zboží může trvat až 10 pracovních dní. Vrácení peněz je poté zpracováno do 5 až 7 pracovních dní od odeslání e-mailu potvrzujícího vrácení peněz. Vezměte prosím na vědomí, že vrácení peněz lze provést pouze platebním převodem na účet.

Údržba

Jak se mám o oblečení starat?

Sportovní oblečení lze prát jako jemné prádlo až na 40 °C, ale doporučujeme prát na 30 °C pro šetření životního prostředí. Doporučujeme prát pouze s pracím prostředkem, bez aviváže. Circlle oblečení nedávejte do sušičky, nechte volně uschnout.

A co mikroplasty?

Jelikož vyrábíme oblečení z recyklovaného plastu, je možné, že při praní se mikroplasty uvolní do vody, stejně jako jiné materiály obsahující nějaký podíl plastu. Abychom tomu předešli, doporučujeme vám prací sáček GuppyFriend, který tomuto zabrání. Jednoduše v něm perte cokoli ze syntetického materiálu a uvolněné mikroplasty po praní ze sáčku odstraňte a vyhoďte do koše.

  • Oblečení, které miluje planetu
  • Oblečení, které miluje planetu
  • Oblečení, které miluje planetu